Online Diary .: MacamSukeTapi ... ジ

! BaceSiniDulu !

My Photo
ChaeRin / Eqhah ♥
I’m trying to smile brightly but I don’t like it I’m not pretty, I’m not beautiful I'am not beauty QUEEN , I'am just beautiful me . :) hey everybody , wanna know me ? hehe , ofcouse can lah :) just add my FB acc :) --> http://www.facebook.com/ParkJiA21 do hit my fanpage sekali oke http://www.facebook.com/pages/Black-Jack/268234979911021 :) bye assalammualaikum ジ♥
View my complete profile

Tak Kenal Maka Tak Cinta ღ

Tak Kenal Maka Tak Cinta ღ
be nice sayang :) tak susah ken ? saye admire dengan kumpulan 2NE1 and BigBang . terutama sekali CL dan G-DRAGON ジ picture mereka baca post-post saye oke ジ disana ade picture-picture mereka ;P

Friday 13 January 2012

MacamSukeTapi ... ジ


assalammualaikum , hai anda-anda semua :) tengah buat ape tuh ? mesti boring kan mendung-mendung cenggini tak leh nak keluar pegi lepak-lepak , nak jumpa *BF pon takdapat ken ? hehe , oke aku tau korang semua mesti tertanya-tanya kan sape mamat yang tak berape handsome yang bernama JoKwangMin di atas kan ? actually dye Boyfriends aku , eh eh tersashul pulak ;P Boy friend's aku :) kitorang satu ***** . actually aku sebenar nye takde pape perasaan pape pon kat die , tapi sejak kawan baik aku --> LisaSurihani(lisasyafika) nie kate yang JKM(JoKwangMin) nie suke kat aku . aku dah mule segan bile berdepan dengan die , first-first actually aku sebenar nya digosip kan dengan kawan die iaitu ****(G-Dragon) . pade mulanya gosip antara aku dan GD nie bermula ialah ketika aku di tingkatan dua , mase tuh aku tak tau lah entah ubat ape yang dia dah tersalah makan agak nya , dia cakap aku nie comel -.-' . bagi korang yelah perkara biase tapi bagi aku luar biase , sebab aku dengan si GD nie tak pernah baik tau , kitorang dalam kelas selalu gaduh ! first-first aku tak kesah sangat , tapi lepas kawan aku si LisaSurihani nie dah heboh satu kampung , disitu lah tercetus nye Percintaan eh eh silap , Pengosipan antara aku dengan die , oke berbalek pade cerita yang asal . sebenar nye Konflik/Gosip antare aku dan JKM nie bermula pade tahun nie , disaat aku sedang berjuang untuk menduduki PMR tahun nie (form3 ler!!-.-') kisahnya bermula begini , actually di sekolah aku digelar Takasima oleh budak-budak , aku pon tak tau kenape diorang panggil aku macam tu , mungkin sebab bandan aku yang terlampau kiut nie kut , hehe :P .tapi si JKM nie jarang panggil aku Takasima , aku pon tak kesah sangat lah kan pade mule nye sebab itu hak diorang , and aku pon tak suke bile orang panggil aku macam tuh . and korang sendiri pon tau kan ? tahun nie aku kan dah dapat pangkat baru jadi PengawasKoperasi :) and lepas tu korang tau tak ape si JKM nie panggil aku ? die panggil aku Pinkky -.-'' grr mula-mula tuh aku segan lah jugak kan tapi lagi better lah dari die panggil aku Takasima --' and dah due kali die panggil aku Pinkky :)

sebenarnya mase aku tau yang die suke kat aku adalah mase aku dan kawan-kawan aku sedang sebok berborak tentang Admire masing-masing . lepas tuh kawan aku si LisaSurihani nie tetiba cakap kat aku yang si JKM nie suke kat aku , aku punya lah terkejut bile kawan aku cakap macam tuh . oke korang dengar eh perbualan kitorang ...

LS: weyh kau tau tak dak JKM suke kau doe !
Aku: ape die ?
LS:dak JKM suke kau !
Aku: heh(tersenyum sinis) kepala otak kau !
LS: betul weyh aku tak tipu aku selalu nampak die pandang-pandang kau . sejak dari form2 lagi .
Aku: kau tak payah lah nak buat citer gebang kau tuh .
LS: betul weyh , kan mase form2 aku minat die , die kan duduk belakang , aku kan selalu pandang belakang kekadang aku nampak die tengah tengok kau tenung kau .
Aku: (terdiam sambil memandang tepat kemuke LS)
LS: (LS menyambung storynye) lagi pon die mane ade panggil kau Takasima doe , kan die panggil kau Pinkky ! (LS tergelak )
Aku: heh (tergelak kecil sambil memikirkan kate-kate si LS , ade betul jugak kata kawan aku sorang nie ,

sehingga kan hari ini aku masih memikirkan kesahihan kate-kate kawan aku si LisaSurihani nie . and pagi tadi sebelum nak pegi perhimpunan pagi-pagi , pengawas datang and tutup lampu (nakwarning soh pergi perhimpunan) kawan aku si LisaSurihani nie masih sempat lagi memandang kearah si JKM nie ,and die cakap kat aku , '' dalam gelap pon jadi tengok kau'' aku yang tak tau pape nie tanye si LisaSurihani , ''sape ?'' ''alahai dak JKM ler ! sape lagi !'' aku terseyum kecil , nak pandang die maluu '0' !

kalau nak cerita lagi memang dah boleh buat karangan dah aku nie , so nanti-nanti ler aku sambung erk ? hehe penat ler!! ;P oke byebye :)
assalammualaikum ...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

! AndaPengunjungKe !

♥ IHeart'sYou ♥

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen