Online Diary .: ++ Sayang Kau Tapi Benci Die ++

! BaceSiniDulu !

My Photo
ChaeRin / Eqhah ♥
I’m trying to smile brightly but I don’t like it I’m not pretty, I’m not beautiful I'am not beauty QUEEN , I'am just beautiful me . :) hey everybody , wanna know me ? hehe , ofcouse can lah :) just add my FB acc :) --> http://www.facebook.com/ParkJiA21 do hit my fanpage sekali oke http://www.facebook.com/pages/Black-Jack/268234979911021 :) bye assalammualaikum ジ♥
View my complete profile

Tak Kenal Maka Tak Cinta ღ

Tak Kenal Maka Tak Cinta ღ
be nice sayang :) tak susah ken ? saye admire dengan kumpulan 2NE1 and BigBang . terutama sekali CL dan G-DRAGON ジ picture mereka baca post-post saye oke ジ disana ade picture-picture mereka ;P

Friday 10 February 2012

++ Sayang Kau Tapi Benci Die ++

ღ BrockenHeartGirl ღ

assalammualaikum :) hye hye and hye semua . buat kah kalian pada waktu ini ? ber-Facebook atau ber-Blogwalking ? heheh , act hari nie nak update sikit tentang someone ღ but before nak tanye korang nie Blog gua cantek tak nie ? sorry lerr , tak habis edit lagi , hiehiew ;>

oke know aku nak start the real story :) act aku sebenar nye sayang dekat JKM :'( but aku macam dapat rase dye suke Chingu aku ! LisaSurihani tapi dari gaye JKM chingu-chingu aku semua kate JKM suka aku ! tapi aku memang menafi kan nye ! sebab siapa lah aku untuk diminati ken ? :') and pade mase yang same korang tau G-DRAGON ken ? gambar dye aku takde , tapi maybe korang pernah dengar ken ? act aku suka sayang die jugak ! tapi masalah nye dye nie ego lah ! dye pandai tau sorok rahsia dye ! and dye suka buat aku sakit hati dengan dye ! kekadang tuh rase macam dye lah HambaALLAH yang aku paling benci ! tapi makin aku marah , makin sayang ! betul lah kate orang tua-tua . Marah TandaNya Sayang ღ

act , aku nie seperti yang korang tau lah ken ? gemok ! Buruk ! Kulit Hitam ! tak mungkin lah ade yang suka aku ken ? anyway takesah lah kalau korang rase yang banyak post-post aku kat sini macam gedik ken ? ade aku peduli ? aku tak kacau kau so jangan kacau aku ! oke dear I'am Gonna Bath ! heheh act mase aku menaip nie mama ღ still memekak suruh mandi ! wwwweeee :) oke bye ! assalammualaikum :)

P/S --> Chingu = Kawan 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

! AndaPengunjungKe !

♥ IHeart'sYou ♥

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen