Online Diary .: wahhhh maluuu weyyhh '0'

! BaceSiniDulu !

My Photo
ChaeRin / Eqhah ♥
I’m trying to smile brightly but I don’t like it I’m not pretty, I’m not beautiful I'am not beauty QUEEN , I'am just beautiful me . :) hey everybody , wanna know me ? hehe , ofcouse can lah :) just add my FB acc :) --> http://www.facebook.com/ParkJiA21 do hit my fanpage sekali oke http://www.facebook.com/pages/Black-Jack/268234979911021 :) bye assalammualaikum ジ♥
View my complete profile

Tak Kenal Maka Tak Cinta ღ

Tak Kenal Maka Tak Cinta ღ
be nice sayang :) tak susah ken ? saye admire dengan kumpulan 2NE1 and BigBang . terutama sekali CL dan G-DRAGON ジ picture mereka baca post-post saye oke ジ disana ade picture-picture mereka ;P

Monday 20 February 2012

wahhhh maluuu weyyhh '0'


assalammualaikum . hai semua :) sihat ker idak ? kalau tak sihat , bawak-bawak ler berehat >< yang sihat tuh bersyukurlah kepada NYA anda masih lagi bernafas pada saat ini ;>(Ceh tetibe jerk nak berfalsafah hari nie wweee ><)  dan kepada sesapa yang  sihat dan walafiat tuh , meh sini kita ramai-ramai bace post aku , huwaaaa :P

kayy's hari nie entri aku menceritakan storyy tentang malu nyee aku kat sekolah petang tadi >< wweeee . serious malu weyh -.- nie semua angkara LisaSurihani lah nie ! huh tak pasal-pasal aku yang di tolak oleh nye ! -.- pergh dah lah mase tuh si "DIE" ade kat dalam kelas ! weyh malu kot ><

kayy di pendek kan storyy cerita nyer sebenar cenggini , mase tuh aku tengah beborak dengan LisaSurihani , pastuh aku saje-saje lah nak picit Jerawat die tuh (dah berapa hari aku usha jer jerawat tuh :P)

! then die tahan tangan aku , tak kasi aku picit jerawat nye tuh -.- then aku terus coba dan mencoba . then mase tengah main-main nak picit jerawat tuh , aku terase macam nak jatuh dari kerusi , then aku pegang lah tangan si LisaSurihani . and mase aku nak pegang tangan die tuh tetibe dye tolak aku ! aku pon ape lagi kan , jatuh arh kat lantai ! yang syok nye posing aku mase jatuh tuh elok jerk bersila kat bawah >< huwa huwa . mase tuh semua budak kelas aku gelak , termasuk lah si "DIE" perghh malu weyh ><

aku yang memang cun nie boleh duduk jerk kat atas lantai tuh sambil marah-marah manja kat LisaSurihani ;P . muehhheheh >< then kawan aku si MinjiNa and AfifFa suruh aku bangun !~ hehhehe , the aku tanye kat dorang ade bunyik 'berdepek' tak time aku jatuh ? kalau ade buat malu jerk huahua :D then dorang kate takde , fuhh dalam hati lega gila :) dorang kate takde bunyi pape , dorang cuma cakap yang ade suare aku menjerit and tetiba aku dah ade kat atas lantai >< huarhuar segannn ~~~

akhir kata♥ , pasni aku dah insaf taknak lagi picit jerawat LisaSurihani . takut pisang berbuah dua kali muehehheh  kayy bye assalamualaikum ><


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

! AndaPengunjungKe !

♥ IHeart'sYou ♥

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen